Wednesday, November 30, 2011

Agak-agak :)

 

Assalamualaikum orang kampung ! *orang bandar jangan jawap ye and welcome December. Lagi sebulan je cuti apa aku nak buat ? Hari-hari bangun pagi tengok tv, makan , tengok tv, makan , tengok tv , makan lepastu kedengaran suara dari lagit berkata " gemuk lah kau Asma cuti-cuti ni , kerja rumah malas nak buat tahun depan nak PMR " hahaha mula lah gelabah online muka buku pengang buku.

Kebanyakkan orang cuti-cuti ni lah rajin update blog kan ? sekejap sekejap keluar tajuk " Holiday 2011" ataupun " Hang out dengan kawan " dll * tak ada niat pun nak perli.. Tapi bila tak pergi mana-mana , nak update blog pun tak selera. Takkanlah tiap tiap hari aku nak update " Harini Full House dah habis " ataupun " Aku sedih Full House dah habis " ataupun " Bila ulangan Full House ? " ataupun " Agak-agak ada tak ulangan Full House ? " ataupun " Aku peminat Full House " ataupun .. agak-agak kalau lah aku teruskan entry pasal ni , tahun ni boleh habis tak ? ataupun .... " Agak-agak bila kita boleh couple ? " Kbaiii