Friday, October 5, 2012

PMR

Comelcomelcomel
 
Hai Assalamualaikum, saya Nur Asma Sabilla Comell ingin memohon maaf kalau ada sesiapa terguris hati dengan saya. Maafkan lah saya ;( Bagi yang tak nak memaaf kan takpe tak kisah pun :p ahahaha.

Sebenarnya nak cerita pasal semalam ada Majlis Mohon Restu... lah sangat dekat sekolah. Lepas cikgu cakap-cakap-cakap-cakap semua orang kena mintak maaf antara satu sama lain. Hahaha mula-mula tu malu lah jugak. mintak maaf dekat musuh-musuh  hahaha tak adalah budak comel mana ada musah kan ? kan ? kan ? Sebelum sesi salam-salam tu start Wawa dah nangis. Hoo terkejut den lembut betul hati dia :3 Masa tengah tunggu turn nak salam tu tiba-tiba ketua kelas 3Gemilang yang amanah lagi berdedikasi datang, dia kata Cikgu Bakar nak jumpa dekat pejabat. Hoo terkejut lagi :p Apa lah dosa aku dengan cikgu sampai nak jumpa dekat pejabat bagai :/

Petang tu pulak saya-saya dan kawan-kawan pergi jumpa cikgu tahun lepas pulak. Nak ambil berkat kononnya. Padahal saja nak jalan-jalan :p

Goodluck for PMR candidates^^